Medewerker Helpdesk EHBO (m/v vrijwillig)

Als medewerk(st)er Helpdesk EHBO heb je maar één doel: zorgen dat de administratie voor alle deelnemers rondom EHBO opleidingen op orde is. Hiervoor is het belangrijk dat je de taken zorgvuldig uitvoert. Je nodigt de cursisten uit, zet ze in CAS, bewaakt het proces van de e-learning tot de cursus datum, informeert instructeurs en belt indien noodzakelijk cursisten af. Ook houd je van cursisten bij wanneer zij herhalingslessen moeten volgen. Met EHBO cursussen zorgen we dat nog meer mensen eerste hulp kunnen verlenen.

Wat krijg jij?

· Een uitdagende vrijwilligersfunctie waarin je je administratieve kwaliteiten verder kan ontwikkelen
· De kans om ervaring op te doen met cursus administratie in een maatschappelijk relevante organisatie
· Een flexibele functie die je thuis kunt uitvoeren met incidenteel bijeenkomsten met de overige helpdesk medewerkers in Almelo
· Een vergoeding voor gemaakte reis- en onkosten.

Gevraagd: 

· Je bent een teamplayer en kan goed zelfstandig werken
· Accuraatheid, betrokkenheid en goed kunnen omgaan met details, bij voorkeur met ervaring in administratieve processen
· Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
· 3-4 uur per week beschikbaar en de bereidheid om je voor minimaal een jaar te verbinden aan onze organisatie

Werkzaamheden: 
administratie
Doelgroep: 
volwassenen
Vergoeding: 

gemaakte reis- en onkosten.

Sector: 
hulpverlening en zorg
welzijn & zorg
Werktijden: 

In overleg

Reageer op deze vacature